کانال تلگرام

برای ورود به کانال تلگرام کلیک کنید

advertisement

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

دانلود آهنگ های شاد و بی کلام ورزش ایروبیک و پرورش اندام

۲۳ آذر ۱۳۹۶
70,154 views
3 نظر

دانلود آهنگ های شاد و بی کلام ورزش ایروبیک و پرورش اندام با لینک مستقیم
:. اختصاصی از بست موزیک دی .:
۲۴ آهنگ ریمیکس ریتمیک مخصوص ورزش ایروبیک ، پروش اندام
Download New Music By Aerobic Called Non-Stop Mixed Session
دانلود آهنگ های شاد و بی کلام ورزش ایروبیک و پرورش اندام
دانلود آهنگ های شاد و بی کلام ورزش ایروبیک و پرورش اندام با لینک مستقیم

آهنگ های شاد و بی کلام ورزش ایروبیک و پرورش اندام

این پکیج ترکیبی از ۲۴ ترک ریمیکس و ریتمیک شاد مخصوص ورزش و ایروبیک و پروش اندام میباشد .

در مورد ورزش ایروبیک بیشتر بدانیم : 
در دیکشنری لغت ایروبیک را به گردش آزاد اکسیژن یا هوا مشروط کرده است.
در موجودات زنده، این به معنی مصرف اکسیژن در فرآیندهای سوخت و ساز در بدن است.
ایروبیک یا حرکات موزون هوازی از روش های تمرینی برای کسب آمادگی جسمانی (هوازی) است.
این ورزش سبب افزایش توانایی قلب و عروق و سیستم تنفسی می شود.
در مجموع، هر گونه فعالیتی که نیاز بدن به استفاده از اکسیژن را برای مدت قابل توجهی افزایش دهد «ایروبیک»، نام دارد.
ایروبیک از دهه ۱۹۶۰ رایج شد و در سال ۱۹۸۰ در زمره پرهوادارترین ورزش دنیا قرار گرفت.
این ورزش سبب افزایش قدرت، سرعت و هماهنگی بین اعصاب و عضلات و انعطاف پذیری می شود.
چون در اجرای حرکات ایروبیک تمرکز ذهنی از اهمیت بسزایی برخوردار است
در نتیجه این ورزش سبب رشد ذهنی و توسعه خلاقیت هم می شود.

دانلود آهنگ های شاد و بی کلام ورزش ایروبیک و پرورش اندام

از آنجا که حرکات ورزشی ایروبیک با سوخت چربی بدن همراه است، با انجام آن
چربی های اضافه بدن به عنوان سوخت یا انرژی مصرف می شود و وزن بدن کاهش می یابد.
همچنین با ادامه چنین حرکاتی، به تدریج ساز و کار قلبی، عروقی و تنفسی از کارایی بهتری برخوردار می شود.
ایروبیک به سبب اعمال هوازی موزون و هماهنگ که با موزیک همراه است
وسیله ای بسیار مؤثر برای جلوگیری از افسردگی و بی حوصلگی خواهد بود.

دانلود آهنگ های شاد و بی کلام ورزش ایروبیک و پرورش اندام

نتایج تحقیقات نشان داده است، انجام فعالیتهای قدرتی، بهترین راه برای جلوگیری از پوکی استخوان است.
هنگامی که فرد فعالیت قدرتی انجام می دهد به علت فشار زیادی که روی استخوان های بدن وارد می کند،
کلسیم سازی در استخوان ها بهتر و در نتیجه با انجام این ورزش از پوکی استخوان جلوگیری می شود.
در تمرین های ایروبیک بر خلاف تمرین های آمادگی جسمانی که بین تمرین ها،
استراحتهای کوتاه در نظر گرفته می شود، اجرای حرکات بدنی زمانی در حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه را به خود اختصاص می دهد.
پژوهشگران و متخصصان تربیت بدنی هر نوع فعالیت طولانی مدت و با شدت کم، مانند:
دویدن، کوهنوردی، دوچرخه سواری، شنا، پیاده روی و طناب زدن را از فعالیتهای ایروبیکی و هوازی می دانند.

دانلود آهنگ های شاد و بی کلام ورزش ایروبیک و پرورش اندام

مزایای تمرینات ایروبیک خیلی زیاد هستند. امامهم ترین مزیت آنها افزایش گردش خودن و اکسیژن در بدن است.
این تمرینات آهنگ سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند و ماهیچه ها را به تحرک وامی دارند.
تمرینات ایروبیک، کاملاً ساده هستندو این تمرینات، تمرینات جالبی هستد که همراه با لذت انجام می شوند.
یک جفت کفش خوب و یک فضای کوچک کافی است که شما را برای انجام ایروبیک در خانه آماده کند.
نحوه ی انجام تمرین ایروبیک در حالت کلی دارای ۳ فاز است:
مرحله ی اول گرم کردن، مرحله ی دوم حرکات اصلی (تنه ی تمرین) و نهایتاً مرحله ی سوم سرد کردن وآرام کردن بدن.

آهنگ های شاد و بی کلام ورزش ایروبیک و پرورش اندام

آهنگ شاد و بی کلام ورزش ایروبیک و پرورش اندام

دانلود آهنگ های شاد و بی کلام ورزش ایروبیک و پرورش اندام با لینک مستقیم


پخش آنلاین

کد پخش آنلاین برای وبلاگ ها

لینک کوتاه مطلب

http://bestmusicday.ir/?p=6326

برچسب ها

مطالب مشابه

  • سپاس. خیلی عالیه

    • با سلام و درود فراوان / خواهش میکنم / شاد و پیروز باشید .

  • سلام.ممنون.خوب بودن.